FAQ - pytania i odpowiedzi
Poniżej znajdują się najczęstsze pytania, które pojawiają się podczas rozmów oraz odpowiedzi na nie.
Brakuje czegoś?
Napisz lub zadzwoń do nas i podpytaj :)
Jaki jest adres pensjonatu?
Znajdziecie nas w Łebie przy ulicy Grabskiego 16.
Jaki jest numer telefonu?
+48 506 555 077
Jaka jest odległość do plaży, centrum, najbliższego sklepu?
Do plaży spacerem jest około 15-20 minut, do centrum 5 minut, do najbliższego marketu w niecałą minutę.
Czy pokoje są z łazienkami?
Tak, każdy pokój posiada prywatną łazienką.
Czy pokoje są z kuchnią?
Oprócz pokoju rodzinnego i domku, pokoje nie posiadają własnych kuchni. W obiekcie dostępne są trzy, w pełni wyposażone aneksy kuchenne (po jednym na każdym piętrze). W dwóch aneksach kuchennych znajdują się automatyczne ekspresy z darmową kawą oraz czekoladą.
Jakie jest wyposażenie pokoju?
Każdy pokój na wyposażeniu ma pościel, kołdrę, poduszkę, koce, ręczniki do rąk, dywanik w łazience, suszarkę do włosów, czajnik elektryczny, małą lodówkę, TV.
Czy w pokojach są ręczniki kąpielowe?
Nie, w pokojach nie ma ręczników. W łazience są tylko ręczniki do rąk (50x100 cm).
Czy pokoje posiadają balkony?
Niestety nie, ale mamy w ofercie pokoje z niezależnym wejściem z ogrodu.
Czy pokoje posiadają klimatyzacje?
Tak, każdy pokój wyposażony jest w nowoczesną klimatyzacje ścienną.
Czy domek posiada klimatyzacje?
Tak, domek posiada klimatyzację, która znajduje się w salonie z aneksem kuchennym.
Czy na terenie obiektu znajdują się atrakcje dla dzieci?
Posiadamy zewnętrzny plac zabaw oraz trampolinę - w ogrodzie. Nie posiadamy wewnętrznej sali zabaw dla dzieci.
Ilu osobowe są pokoje?
Posiadamy pokoje dla 2, 3, 4 i 5 osób. Domek jest dla 7 osób.
Czy obowiązuje dopłata za dziecko?
Tak, jeżeli dziecko jest dodatkową osobą w pokoju, przykładowo jeżeli w pokoju dwuosobowym są dwie osoby dorosłe + dziecko do lat trzech to obowiązuje dopłata.
Czy obiekt posiada parking?
Nie posiadamy parkingu. Zaparkować można na ul. Grabskiego lub sąsiednich ulicach - są to miejsca parkingowe publiczne, ogólnodostępne, darmowe. Nie gwarantujemy, ani nie udostępniamy miejsc parkingowych. Zaparkować można również przy ul. Aleja św. Jakuba na płatnych parkingach miejskich.
Czy w obiekcie jest WiFi?
Tak, w obiekcie można skorzystać z darmowego internetu.
Czy są dostępne dostawki dla dzieci?
Tak, do części pokoi jest opcja bezpłatnego wstawienia dostawki dla młodszych dzieci (łóżeczko turystyczne). O dostępność proszę pytać przy rezerwacji.
Czy posiadamy akcesoria dla dzieci?
Tak, dostępne są bezpłatne akcesoria takie jak: nocnik, nakładka na toaletę, podstawka pod zlew, wanienka - o ich dostępność proszę pytać podczas rezerwacji. Krzesełka do karmienia są dostępne są we wspólnych aneksach kuchennych.
Czy w obiekcie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych?
Tak, obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych wewnątrz obiektu. Miejsca dla osób palących znajdują się na zewnątrz.
Czy w pensjonacie można zorganizować przyjęcia typu wieczory kawalerskie/panieńskie?
W obiekcie jest zakaz organizowania tego typu przyjęć. Jesteśmy obiektem przystosowanym dla rodzin z dziećmi, a nasi Goście cenią sobie spokój oraz wypoczynek. Dlatego uprasza się naszych Gości o nie powodowanie nadmiernego hałasu w przeciągu dnia, mogącego przeszkadzać bądź też irytować pozostałych Gości. Dodatkowo obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.
Czy w obiekcie jest basen?
Nie, nie posiadamy basenu.
Czy można wypożyczyć w obiekcie rowery?
Tak, są dostępne rowery w "standardzie turystycznym" dla naszych Gości, są one darmowe, nie obowiązuje na nie rezerwacja.
Czy jest możliwość wykupienia wyżywienia?
Nie oferujemy wyżywienia, ale do najbliższej restauracji jest dosłownie 20 sekund :)
Czy jest dostępny grill?
Tak, w ogrodzie znajduje się kącik grillowy.
Czy są dostępne pokoje z osobną sypialnią?
Nie, nie posiadamy takich pokoi. Jedyną opcją z osobną sypialnią jest domek - posiada on dwie osobne sypialnie.
Czy akceptują Państwo zwierzęta?
Bardzo nam przykro, ale nie akceptujemy zwierząt na terenie obiektu. Co roku gościmy dużą liczbę dorosłych i dzieci z alergiami, dla których informacja, że żadne zwierzę nie przebywało wcześniej w obiekcie jest bardzo ważna.
Jak można dokonać rezerwacji?
Telefonicznie, mailowo lub przez portal booking.com. Do rezerwacji potrzebujemy kilku danych od Państwa, rezerwacja jest ważna po wpłacie zadatku.
Czy zadatek jest zwrotny?
Zadatek, który jest warunkiem rezerwacji noclegu, jest bezzwrotny.
Ile wynosi zadatek?
Zadatek wynosi 40% wartości całego pobytu (dla długich weekendów - majówka czy Boże Ciało - wartość zadatku wynosi 50% wartości całego pobytu). Wysokość zadatku może ulec zmianie w zależności od terminu składania przez Państwa rezerwacji lub innych okoliczności.
Czy jest dostępny sprzęt plażowy?
Posiadamy ogólnodostępne parawany.
Czy jest dostępna pralka?
Niestety nie posiadamy pralek do dyspozycji Gości.
Czy jest dostępne żelazko?
Tak, w obiekcie znajduje się ogólnodostępne żelazko dla Gości.
Czy w pensjonacie są dostępne suszarki do ubrań?
Tak, posiadamy ogólnodostępne, stojące suszarki do ubrań.
O której godzinie można się zameldować?
Zameldowanie jest w godzinach 14 - 16, wymeldować należy się do godziny 10. W przypadku późniejszego meldunku - prosimy o kontakt.
Czy w pensjonacie obowiązuje cisza nocna?
Tak. Jesteśmy obiektem przystosowanym dla rodzin z dziećmi, a nasi Goście cenią sobie spokój oraz wypoczynek. Dlatego uprasza się naszych Gości o nie powodowanie nadmiernego hałasu w przeciągu dnia, mogącego przeszkadzać bądź też irytować pozostałych Gości. Dodatkowo obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.